İçeriğe geç

Alo 153 Nasıl Çalışır

153 hangi durumlarda aranır?

Bilgi, şikayet, öneri ve sorularınız için belediye birimlerinin bir parçası olan Beyaz Masa’nın 153 numarasını arayabilirsiniz. Vatandaşlara 153 numaralı hat üzerinden günün 24 saati hizmet verilmektedir.

ALO 153 nelere bakar?

Alo 153 Sokak kedisi için Hayvan ambulansı acil yardım talebi.

ALO 153 hangi saatlerde çalışıyor?

Capital 153 | Akıllı çözümler. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz.

ALO 153 ne zaman aranır?

Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı’na bağlı bu birim, kent sakinlerinin her türlü şikâyet, istek ve görüşlerini iletebilecekleri, kendilerine ulaşan görüş ve istekleri değerlendirerek 7/24 hizmet vererek çözüm üretmek ve sunulan hizmetleri daha etkin hale getirmeyi amaçlamaktadır.

153 hangi şikayetlere bakar?

ALO 153, Türkiye’de kurulan yerel yönetim hizmetlerine ulaşabileceğiniz telefon numarasıdır. 153’ü aradığınızda, talep edilen ücretsiz kamu yerel hizmetleri, o ilin sınırları içindeki ilgili belediye idaresi personeli tarafından sağlanacaktır.

153 kaça kadar hizmet veriyor?

Sizden gelen geri bildirimler bizim için çok önemli! NOT: Veri taleplerinizi Veri Talepleri sayfasından iletebilirsiniz. Veri talepleri hariç talep ve şikayetlerinizi 552 153 00 34 / İstanbul Seni Canlı Destek Uygulaması WhatsApp hattımızdan veya Alo 153 Çözüm Merkezimizden 7 gün 24 saat iletebilirsiniz.

153 yerinde çözüm nedir?

ALO 153 Çözüm Merkezi, vatandaşlarımızın soru, talep ve şikayetlerine 7/24 cevap veriyor ve ilgili mercilere iletilerek çözüme kavuşturulmasını sağlıyor.

153 bizi neden arar?

Bu numaradan aranmanızın birkaç nedeni olabilir: Borç bilgisi: Borçlarınızla ilgili bilgi almak için aranabilirsiniz. Borç çözümü şunları sunar: KGF’nin Beyaz Masa departmanı, borç sorunlarınızı çözmenize yardımcı olmak için çeşitli destek seçenekleri sunar.

153 WhatsApp hattı var mı?

WhatsApp iletişim telefonumuz 0(312) 153 00 00 WhatsApp iletişim telefonumuzdan bize istek, şikayet ve önerilerinizi iletebilirsiniz.

153 yardım başvurusu nasıl yapılır?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın başvuruları sadece ALO 153 üzerinden alınıyordu. Artık mobil telefonlarınız, tabletleriniz ve bilgisayarlarınızdan istediğiniz zaman, istediğiniz yerden başvurularınızı yapabilir, başvurularınızı takip edebilirsiniz.

Alo 153 ne anlama gelir?

Yeni nesil “e-Belediye” yapılanmasının öncüsü olan “Alo 153 Mavi Masa”, Ankaralılara telefon, kısa mesaj, e-posta, posta, faks ve yüz yüze görüşme yoluyla zaman ve mekandan bağımsız olarak Ankara Büyükşehir Belediyesi’ne ulaşma ve bilgi alma imkânı sunuyor.

153 hangi şehir?

Kocaeli Belediyesi’ne 68 operatörle hizmet veren 153 Çağrı Merkezi, çok sayıda vatandaşa bilgi hizmeti sağlıyor ve talep ve önerilerini ilgili birimlere bildiriyor. 2023 yılında vatandaşlarımızdan gelen çağrılara, özellikle hat tarife bilgisi, sosyal hizmetler ve dezenfeksiyon gibi konularda yanıt verildi.

153 ne durumlarda aranır?

153. Hat, ülkedeki tüm şehirlerdeki vatandaşlara kamu işlerinde yardım sağlar. “Beyaz Masa” olarak da adlandırılan bu departman, şehrin Büyükşehir Belediyesi çerçevesinde destek sağlar.

153 Beyaz Masa hafta sonu açık mı?

Acil başvurularınız için lütfen 7 gün 24 saat hizmet veren ALO 153 Çağrı Merkezimizi arayın!

153 mavi masa nedir?

İstek, şikayet ve önerileri dinleyip anında çözüm üreten “153 Mavi Masa”, yenilenen yüzüyle başkent halkına 7 gün 24 saat hizmet veriyor. İstek, şikayet ve önerileri dinleyip anında çözüm üreten “153 Mavi Masa”, yenilenen yüzüyle başkent halkına 7 gün 24 saat hizmet veriyor.

153 beni neden arar?

153 Neden arıyor? “153” numaralı telefon, Türkiye’deki Borçlu Koruma ve Kredi Garanti Fonu’nun (KGF) “Beyaz Masa” birimine aittir. Bu numaradan aranmanızın birkaç nedeni olabilir: Borç durumu hakkında bilgi: Borcunuz hakkında bilgi almak için aranabilirsiniz.

Alo 175’i hangi durumlarda aramalıyız?

Alo 175 tüketici danışma hattımızla tüketicilerimiz, sağlık, can ve mal güvenliği açısından tehdit oluşturan ürünler hakkında bilgi alabiliyor.

153 şikayet nedir?

Ankara Büyükşehir Belediyesi Koordinasyon Merkezi; Ayrıca başvuruları takip etmek, süreç ve sonuçları hakkında bilgi almak da mümkün. Başkent 153, 7/24 hizmet anlayışı ve uzman kadrosuyla yeni nesil e-belediyeciliğin yapılandırılmasında en önemli adımlardan biri.

183’i hangi durumlarda aramalıyız?

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı çağrı merkezlerinin şiddete karşı Alo 183 ihbar hattı aracılığıyla aile, kadın, çocuk, engelli, yaşlı, şehit yakını, gazi ve gazi yakınlarına yönelik hizmet çağrıları değerlendirilerek danışmanlık hizmeti veriliyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gaziantep Elden Ödeme Alan Escort